neděle 23. prosince 2012

Christmas post









Všude narážím na Vánoční články, tak proč taky jeden nenapsat :D

První nejdůležitější věc: Dneska začalo sněžit! Že bych se konečně dočkala zasněžených Vánoc?

Cukroví začalo ubývat. A to velice rychle.

Ve čtvrtek jsem byla Vídni. Nakonec jsem ani neumrzla :D První jsme byli v Albertině, následně jsme měli rozchod u Stephansdomu → Návševa Starbucks /je docela sranda, jak Rakušáci napíšou vaše jméno/ a potom samozřejmě vánoční trhy. Ta výzdoba....

Jinak jsem se rozhodla zabalit dárky "už" dneska.

Taky jsem začla sledovat The Vampire Diaries.

Jak užíváte Vánoc vy?

Veselé Vánoce všem!

7 komentářů:

  1. the dessert in the first picture looks delish!!!:)))
    xoxo

    OdpovědětVymazat
  2. super mňamky!Mám rada všetko vianočné,takže aj príspevky!:) Krásne Vianoce!

    OdpovědětVymazat
  3. mňam:)
    doufám že ten sníh vydrží aspoň do toho zítřka:)

    OdpovědětVymazat
  4. I tobě veselé Vánoce! :)
    Já zabalila dárky "už" včera :D
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  5. I tobě krásné Vánoce, Kamilko!! :))

    OdpovědětVymazat
  6. mrr, first photo looks delicious! ; )

    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat