pondělí 3. září 2012

1st day

Nazdar!
Tak jak jste přežili vstávání po těch dvou měsících. U mě byl trochu problém se přemoct :D Nakonec jsem ale vstala a po přípravě jsem se poprvé vydala jinak než na naši základku. Musím přiznat, že jsem byla super nervózní. Naštěstí vše proběhlo hladce. Náš třídní se zdá být super stejně jako složení třídy. 


Taky přidávám recenzi na Step up4, na kterém jsem byla v sobotu v kině. Jedním slovem: Bomba! Super choreografie a nebyl to zase souboj tanečních gangů. Super taneční kreace a nápady! Doporučuju :)


Pozítří /v lépším případě zítra/ se můžete těšit na New in post :)

Na závěr bych všem chtěla popřát samé úspěchy. Jak ve škole, tak i v životě a zvlášť přeju i maturantům, ať se jim ta zkouška dospělosti povede :) 

1 komentář:

  1. Step up 4 som videla včera v noci . Je to dokonalý film - až ma roztancoval ;) Inak Ti držím palce na novej škole nech sa ti darí ;)

    OdpovědětVymazat