pátek 29. června 2012

June random

Dnes jsem oficiálně u končila 9. třídu a mám základní vzdělání. Jupí! I když jsem samozřejmě smutná, že to všechno končí. Bude se mi strašně stýskat. Každopádně dneska to jdeme oslavit. Odpoledne do místní hospůdky s oblíbenýma učitelkama a večer máme rozlučák. Už se nemůžu dočkat.


 U mě dopadlo dobře :)




Zásoba špekáčků na ten dnešní táborák



 Pár lahví ze zásoby na večer :D


 Moje šatky.






Knížečka s citáty od paní učitelky


♥Palačinky♥


Dortík od babičky


A detail z dnešního outfitu :)

A jak jste dopadli vy?

5 komentářů:

  1. NO JAKO MOHLA JSEM MÁT VYZNAMENÁNÍ NEBEJT CHEMIE! :-O ..ale jinak dobry no, nedá se nic delat.. JInak moc pekny fotky,,taky se chystame s pritelem grilovat a opikat! :-) UŽ SE NA TO TĚŠÍM

    OdpovědětVymazat
  2. koniec deviatej triedy.. (: bolo to vážne ako včera ked som ju končila.. a už je rok za mnou na strednej..hm.
    pekné fotky. (:

    http://ourpasswordis.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Já už jí mám taky za sebou..Budou mi chybět! :(

    OdpovědětVymazat