sobota 28. dubna 2012

My Lifestyle

Když jsem změnila svůj životní styl /přibližně před rokem/ chtěla jsem jediné-zbuhnout. Cvičila jsem, jedla ovoce a zeleninu. Později jsem ale zjistila, že se ani do cvičení nemusím nutit a že se těším na zeleninový salát k večeři. Taky jsem přestala být méně nemocná. taky mám více energie a cítím se mnohem lépe. A pokud jste unavení ze cvičení, mnohem lépe se vám spí a nemáte problémy třeba s usínáním. A sladké? Omezuju, ale nevynechávám ho. Mám docela dobrou závislost na glukóze a fruktóze, takže vydržet bez sladkého by pro mě byl docela problém. Samozřejmě se necpu jedním 3bitem za druhým, ale dám si třeba nějakou sušenku, nebo něco podobného. Mnohem více jsem zapojila do jídelníčku zeleninu. Do školy si beru tmavý rohlík /světlé pečivo už skoro vůbec nejím/ s lučinou, okurkouo, rajčetem, paprikou, čínským zelí, ředkvičkou... Podle toho, co je zrovna doma. Samozřejmě snídám. Hodně lidí, co nesnídají, to potom dohánějí večer. Na snídani mám müsli s mlékem, nebo jogurtem /úžasná kombinace/. Večeři mám nejpozději v 18:30. Cvičit se snažím každý den. Od října máme orbitrek, takže se snažím každý den alespoň 30minut. Někdy si vezmu notebook a dívám se na seriál nebo film. Taky si někdy vezmu stojan na noty, na který si dám sešit, a učím se do školy. Objevila jsem cvičení s Jillian a hned mě to chytlo /vřele doporučuju/.
A co vy?
Jaké pravidla a zásady máte vy?







Žádné komentáře:

Okomentovat